گذر تنهایی
قالب وبلاگ
گذر تنهایی
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگي براي گذر از تنهايي و آدرس gozaretanhaei.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





میم مثل مادر

میم مثل ماه
میم مثل مریم
میم مثل مادر
کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم
چقدر مث بچگی هام لالایی هاتو دوست دارم
سادگی هاتو دوست دارم، خستگی ها تو دوست دارم
چادر نماز زیر لب خدا خدا تو دوست دارم
کاشکی رو تاقچه ی دلت آینه و شمعدون میشدم
تو دشت ابری چشات یه قطره بارون میشدم
کاشکی میشد یه دشت گل برات لالایی بخونم
یه آسمون نرگس و یاس تو باغ دستات بشونم
لالایی… لالایی… لالالا…
بخواب که میخوام تو چشات ستاره هامو بشمارم
لالایی… لالالا…
پیشم بمون که تا ابد دنیا رو با تو دوست دارم
دنیا اگه خوب اگه بد، با تو برام دیدنیه
باغ گلای اطلسی، با تو برام چیدنیه
مـــــــــــــــادر…
مـــــــــــــــادر…


دانلود با لینک مستقیم :
دانلود آهنگ ” میم مثل مادر ” آریا عظیمی نژاد

حجم = ۴/۰۶ مگابایت | مدت = ۴:۴۲ دقیقه | فرمت فایل = MP3 | کیفیت : ۱۲۸



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 208
بازدید کل : 42893
تعداد مطالب : 435
تعداد نظرات : 92
تعداد آنلاین : 1

http://bo3e.com/wp-content/uploads/style-ax-cod.gif 










ツCode style picturesツ
  • قالب بلاگ اسکای
  • میهن بلاگ